باران جونم باران جونم، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

باران دل انگیز زندگیمون

دخترم امروز وارد 9 ماهگی شدی

1394/3/2 21:55
188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگل مامانبوستاج سرمفرشته فرشته وجودی من همه چی تموم منآرام

 به سلامتی امروز 2 خرداد وارد 9 ماهگی شدی هوراااااااااااااااااااااااااااااجشنجشنمحبت

 ولی هنوز نه از دندون خبری هست و نه چهار دست و پاقه قهه

عشقم تنبل تشریف دارهخندونک البته دخترم کلی پیشرفت داشته از بعد عیدچشمکخوشمزه

از کجا شروع کنم زیبا  با دستات همه چی رو سفت میچسبی میگیری قدرت کنترلت رو دستات بالا رفته. دیگه وسیله ها به راحتی از دستات نمیافته پایینبغل نشسته دستتو دراز میکنی چیزای اطرافتو میگیریخنده

این هفته همش رو باسنت این ور و اون ور رفتی از این ور فرش میرفتی اون ورقه قهه  دوست داری چهار دست و پا بری ولی خوب دستا و پاهات باهات یاری نمیکننسوالغمگین تا دستتو میزاری زمین به حالت چهار دست و پا سرت میخوره به زمین گریه میکنی گریهخطا. امروز دقت کردم ماما هم گفتیخندونک

 چهار شنبه که بردمتون دکتر با مامان فوزیه دکترتون گفت دخترتون چند تا دندون درآوردهتعجب گفتم هیچیسوال گفت پس من براش شربت کلسیم و یه آمپول مینویسم که بعد 5 روز خوردن شربت اون آمپول رو بزن  که هم چهار دست و پا بره و هم دندون در بیارهتعجبراضی

 تو رورویک که نمیشینی سریع میگی بیار بیرون منو. تو تابتم اگه من بالای سرتون نباشم به هیچ عنوان نمیمونیسوال. تهران خونه بابابزرگ شون که بودیم شسته بودی تیک گرفته بودی هرکی از کنارت میگذشت دستاتونو باز میکردی که بغلت کننخنده آدم دلش میسوختخطا

 

پسندها (1)

نظرات (0)