باران جونم باران جونم، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

باران دل انگیز زندگیمون

4/10/96 شنبه دیگه پوشک نپوشیدم

1395/10/7 3:01
181 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام خانمم نازدارم فقط ببخشید که وقت نمیکنم مامانی براتون استیکر بزارمغمگین

 خیلی خسته و کوفتم تموم تنم درد میکنه ولی خوشحالم از اینکه شما میخوای وارد یه مرحله جدیدی بشی

 و مستقل تر از قبل و خانم تر از قبل بشی دختر قشنگم باورم نمیشه که انقد بزرگ شده باشی

 با این حال خیلی دلم براتون میسوزه اینکه بتونی عادت کنی و به دستشویی بری خودش کار سختیه واسه  شما ولی از طرف دیگه پوشک هم خیلی تن نازنین شما رو عذاب میده منم با مشورت دوستم تصمیم گرفتم دیگه شمارو پوشک نکنم البته در ابتدا تصمیم سختی بود ولی بالاخره خواستم عملی کنم

 برای اولین بار هم ساعت هشت و نیم همون شب شنبه شما رو توالت بردم  اولین بار  مثانت تخلیه شد وای که چقد خوشحال بودم  دقبقا بعدش با موبایل شروع کردیم به رقصیدن . خواستم جو رو از خشکی در بیارم. امروز که  6 هست هنوز تو خواب تو شورت آموزشیتون پوشک براتون میپوشم ولی دیشب که خشک بودین جالب اینجا بود که تا 11 صبح هم خواب بودین.بازم به خودم میبالیدم

 امروز چند دفعه تو شلوارتون جیش کردین   فک کنم به خاطر خوردن مرکبات زیاد بود منم امروز تقریبا هر 1 ساعت بردمتون دست شوییو هربار شکلات بهتون دادم.

از دستشویی بگم  هر دفعه کلشو آب میکشم درش هم بازه که شمارو راحت تر ببرم اون تو

  پاهام از شدت سرما یخ داره توش انگار همش تو کار شستن هستیم دیگهخستهبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)