باران جونم باران جونم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه سن داره

باران دل انگیز زندگیمون

تاج سر نه و نیم ماه ی من!!!!

1394/3/16 19:35
111 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلمبغل امروز  دقیقا  نه و نیم ماهته گلکمبوسجشن هر روز داری بزرگ تر میشی مامانمبوسمحبت

 و من دلتنگ تر نسبت به قبلسوالدلشکسته خیلی دلم واسه نوزادیت تنگ میشه کاش میتونستم مثل نوار کاست به قبل برگردمو و یه مروری میکردمخطاغمگین ولی خب خدارو صد هزار مرتببه شکر میکنم  که ماشالا تا اینجا رو به سلامتی طی کردی و منم تو این دوران همش لذت بردمبوس بچه بدی نبودی اصلاچشمک  تعریف الکی نمیکنم واقعا ماهیمحبت

 اینئ  همه میگن: باران بچه خوبیه ذاتش خوبهزیبابغل. منم همش تایید میکنمخندونک

  از وقتی رفتی تو نه ماهگی، قشتگ چهار دست و پا میشی. ولی هنوز نمیتونی حرکت کنی ولی خداییش خیلی تقلا میکنی واسه رفتنآرامفرشته  چند روزه من رو میگی میخوای بلند بشیتعجبخندونک به امید خدا تو  روزهای آینده  شاهد چهار دست و پا رفتنت هستم خدا پشت و پناهتبوسبغل

 یه پا  شیطون بلا شدی واسه خودت دخترچشمکخندونکزبان

 بازی کردنت با اسباب بازی ها هم فرق کرده هوشیار تر بازی میکنی باهاشونبوسزیبا

  دیگه نمیزاری من و بابایی سر سفره غذا بخوریم سفره رو میکشی میای وسط سفرهتعجبخندونک

  بعد  تازه امروز اصرار داشتی به غذای بابایی  دست بزنی خوشمزههی خودتو پرت میکردی جلو که به غذای بابایی برسیگیج

پسندها (3)

نظرات (0)