باران جونم باران جونم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه سن داره

باران دل انگیز زندگیمون

وای شماره معکوس واسه پنج ماهگی دخترم شروع شده!

1393/11/29 14:18
161 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیز نازدارم فرشته من تاج سر من و باباجونتفرشته امروز هم اومدم وبلاگت رو آپ کنم.  عاشق اینی که از کریر میاریم بیرون.  من  بابایی تا میایم سمت کریر . سریع لبخند میزنی و خوشحالی میکنیبغل فک میکنی ما میخوایم بغلت کنیم من فدای اون خنده هات بشم یا رو زمین که باشی دستتو باز میکنی و میخندی که آره منو بغل میخواین بکنینبوسحالا شایدم از بغل خبری نباشهخندونکقه قههزبان ولی خب شما ذوقتو میکنی. بی بیست و چهار ساعته دستات تو دهنته یا داری دستاتو نگاه میکن با خودت حرف میزنیبوسخنده

قصد دارم ببرمتآتلیه حالا نمیدونم دقیقا چه روزیآرام

برات آهنگ حسنی  ،خرگوش م چه نازه و اتل متل چه طوره  ودویدم ودویدم تا به کوهی رسیدم روبرات میخونم و توام کیف میکنی مامان جونیخندونک

نازدارم خیلی باشعوری دخترم واقعا باید تحسینت کنم صبح ها مامان رو اذیت نمیکنیبوس میزاری مامان بخوابه خودت آروم آروم باخودت حرف میزنی میخوندی و بازی میکنیبغلبعدش بهم خیره میشی انگار میفهمی من خوابم نمیخوای منو بیدار کنی تاج سرمسوال آخه دخترم اسیر این فهم و شعورتم و مرامتمفرشته خدا بهم بچه نداده فرشته دادهزیبا انقد که شما خانمیمحبت

 امروز صبح بابایی داشت میرفت شما هم پاشدی خیلی سرحال بودی چون دیشب و دیروزش خیلی خوابیدی فک کنم به خاطر همین سرحال شده بودیزبان من مونده بودم  انقده خوابم میاومد چون بابا دیگه ساعت 6 از خونه رفت. یکم با شما بیدار موندم بعد من خوابیدم شما هی قلت زدیخندونک نیم دایره زدی خنده وبعدش خسته شدی یکم بهم نگاه کردی دیدی مکن خوابم گرفتی خوابیدیبغل فدات بشم عزیزم همه چی تموم که الکی نگفتم به شما واقعا از هر لحاظی سرآمدیتشویقجشن

پسندها (2)

نظرات (0)