باران جونم باران جونم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه سن داره

باران دل انگیز زندگیمون

مادمازل مامان اولین قدم ها رو با حالت چهار دست و پا رفت!!

1394/3/26 18:54
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاتون منبوس مامان دقیقا شنبه 22 خرداد 94 اولین چهار دست و پا رفتنت بود ، چهار دست و پا رفتنت مبارکه اوفولوی مامان و باباجشنفرشتهجشنبا چشای خودم دیدمخندونک البته دو قدم فقط نه بیشترچشمک البته از اون روز بعدش  دیگه هر روز قدمهای بیشتری  برداشتی مثلا دیروز وسط سفره رژه میرفتیقه قهه خودمم تعجب میکردمتعجب

  تو این ماه این حسابی دس دسی کردیخندونکبغلباهاتون دالی میکنم.تاب بازی میکنیم میبرمتون بالا بالا بعد یهویی ولت میکنم با آهنگ  رها میشی تو راهروخنده نمیدونم حس رها شدن بهتون دست میده یا نهسوال ولی هرچی هست حس خوبی داری که یک دفعه قیافت حالت هیجانی و سرمست میشهبوسخندونک فدای این حالتاتبغل

 برات تاب تاب عباسی میخونم. عمو زنجیر باف و یه توپ دارم قلقلیه و ترانه های دیگهراضی

 حسنی و ده شلمرود  که همیشه باهاتونه یعنی اگه نخونمش هم با موبایل آهنگش رو براتون میزارمآرامفرشتهانقد هیجانی میشی گوشی رو با دو تا دستت میگیریخندونک همین امروز بود گوشی بیچاره بعد از گوش کردن حسنی توسط شما  هنگیدغمگینتعجب و هر کار میکردم روشن نمیشد سوال  با خودم  شرط بستم دیگه به دخمل شیطون بلام ندمشقه قههبوسزبان

 دیگه مامانی براتون بگم که شما از حالت خوابیده قشنگ میتونی بلند شی بشینیتعجب تازه بعضی و.قتا تو خواب از حالت خوابیده چهار دست و پا میشی ولی نمیتونی دئباره برگردی به حالت خواب میشینی حالا خوبه کامل خوابیتعجبخنده بعد من دوباره شما رو میخوابونمراضی

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)