باران جونم باران جونم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه سن داره

باران دل انگیز زندگیمون

7 ماهگی باران

1394/1/19 18:06
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم مدتیه نتونستم بیام وبتو آپ کنم. امروز شما خوابی گفتم بیامآرام

 از خودتون بگم براتونبوسخندونک شیطون شدی دختری که تا  تا 6 ماهگی آروم بود این روزها خیلی هیجانی شده آروم و قرار نداره از دیوار راست میخواد بره بالا حیف که نمیتونی راه بریخنده وگرنه دیگه مامانت دیگه حریفت نمیشدزبان با اینکه خیلی خوب میشینی  ولی هنوز چهار دست و پا نمیریسکوت الان سعی میگنم دمرت کنم یه خورده ظاقتت بیشتر شده ولی حرکت نمیکنی به سمت جلوسوال شاید شما از اون بچه هایی باشی که یک راست میری سراغ راه رفتن چشمک والا نمیدونم شایدتعجب الان آخرای هفت مای که دارم این مطالب رو برات مینویسم خیلی بزرگ تر شدیبغل و البته خانم ترراضی فقط بغل رو دوست داری. مینشونمت که با اسباب بازیهات بازی کنی بی طاقتی میکنی یا باید کنارت بشینم اگه پاشم شما هم دستاتو میاری بابا که منو بغل کن ببر. کلا به کارام نمیرسمخطا همش خوابالودمخواب آلود ولی هر لحظه خدارو به خاطر وجودت شکر میکنم عزیزمآرامزیباواقعا شیرینیبوسمحبت

چند روزیه که موقع نشستن خودتو عقب جلو میبری خیلی باحالی مامانخندونک عاشقتمخوشمزه

 صبح ها بهت حریره بادوم میدم شب ها سوپ. بعضی وقتا که حوصله نداشته باشم بهت به جای حریره بادوم سرلاک میدمدلخوربابایی برات تو عید سرلاک گندم خرید . چون تو عید وقت نداشتم براتون غذا درست کنم سرلاک میدادمغمگین

 

 

        حمام عیدی فرشته کوچولوی مافرشته

 

 

                  باران بعد حمام عیدیقه قهه

 

 

 

 

باران کنار سفره هفت سین. باران خانم اولین عیدت مبارک گل  گلیآرامجشنجشنفرشته

  

 

لب و لوچه باران هم در حال خوردنهقه قههحتی پیشبند بارانخنده

 

 

 

 

 قیافه شاد باران بعد نشستن تو روروک

 

 باران بعد از دقایقیخندونک کاملا بی قرارزبان یعنی بیاین منو بیرون بکشینخندهخوشمزه

پسندها (4)

نظرات (2)

عاطفه
27 خرداد 94 15:39
به وبم سر بزنین و نظر بیدن
ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
3 دی 94 18:47
سلام مامانه نینی.ماشالا نینیه نازی دارین. منم قراره خاله نینی فوگولیمون شم واسه همین قراره تا وقتی که فرشتمون زمینی بشه خاطراتشو تو دفتر مجازیش ثبت کنم کپل پسملمون منتظر حظور گرمتون به وبلاگش هست.خوش حال میشیم سربزنین خاله جون. اگرم با تبادل لینک موافق بودید به من خبر بدین. موفق باشین ـــــــــــخاله دلارامـــــــــــ