باران جونم باران جونم، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

باران دل انگیز زندگیمون

چهارماه و نیم شدنت مبارک!!!

1393/11/16 15:36
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی دوست داشتنی مامانبوس

دختر عزیزم امروز امروز چهار ماه و نیمت شده. امروز صبح که بیدار شدی یه قلت کوچولو زدی بعدش هم دمر شدیجشنفرشته فرشته کوچولوی مامانبغل البته چند وقت پیش هم قلت زده بودی ولی این دفعه توجهم رو بیشتر جلب کردیچشمک

گل دخترم هر روز داری بزرگ تر میشی و خانم ترزیبا مامان یادش بخیر اون موقع ها  همون اوایل که به دنیا اومدی زیاد بلد نبودی شیر بخوری تموم نوک سینمو زخم کردیمحبتخندونک خیلی دوستت داشتم خیلی درد کشیدمخطا همش آه میکشیدم ولی حاضر بودم با همون درد بهت شیر بدم بغل.  قطره چشمی ویتامین Ad میزدم .دل نداشتم برات البته هنوزم ندارمبوس حالا دیگه حرفه ای شیر میخوری ماشالاچشمک قه قههماشالا هزار ماشالازیبا

 یادش بخیر اون موقع ها که 1 ماهه هم شدی بازم خوب نمیخوری فک کنم به خاطر این بود که یکی دوباری که مجبور شدم شیرمو تو شیشه بهت بدم این طوری شده بودی دخترکمغمگین اعصابم بهم میریختعصبانیغمناک تموم وجودمو ترس برمیداشت تعجبولی من تسلیم نشدم هم چنان تلاش میکردم راضی

 

 

اینجا  شما بعد اینکه قلت زدی دمر شدیخوشمزه از رختخوابت اومدی بیرونخندونک

 

این عکس امروزت دختر تف تفی منبغل آخه دخترم چقد آب دهن میریزی همش باید لباساتو عوض کنمزبان                                 

 

                                        همین طور که اسباب بازی در دستش بود خوابش بردبوس

 

 

 

باران داخل سبد حصیری که از خونه مامان بزرگت ( مادر بابایی)آوردمتعجبگیج

 

 

 

 

 

 اینم عکسای شب قبلش که تازه برده بودمت حموم. الان یه روش جدیدی برا شستنت پیدا کردم به این صورت که اول شمارو میزارم تو کریر داخل حموم  پیش در حمومچشمک بعد همون طور که شما پیش منی و من خاطم جمع هست اول خودمو میشورم شمام اصلا صداتون در نمیاد بعد لباساتون رو در میارم شمارو  میشورمزبان  دیگه این شکلی خیالم راحته

 

 اینم قبل حمومتونه که تکیه دادی به مبل. البته  زمانش کوتاه بودزبانبوس

بدون کمک نشستیجشن

اینجا داری میوفتیخطا

 

اینجا دیگه رسما افتادیتعجبغمناک

هوم چه خوشمزستخوشمزه

 

اینم پیمان اخوت که من و دخترم باهم بستیمقه قهه

 

باران جونم حالا دست مامانی رو ول کن

 

پسندها (4)

نظرات (0)