باران جونم باران جونم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه سن داره

باران دل انگیز زندگیمون

سه شنبه 24 دی ماه1392 و مثبت شدن بی بی چک مامانی . هوراااا خدا جونم سپاسگذارم

1393/2/31 0:22
229 بازدید
اشتراک گذاری

امروز همون روزی بود که  باید میرفتم دندون پزشکی خطاهمون دندونی که بد پر کرده بود رو درست میکردم بارون هم میبارید من چتر رو برداشتم پیاده راهی  خیابون شدم اولش به نازیلا زنگ زدم عقدشون رو تبریک گفتم خلاصه کلی پیاده روی کردم  زیبادکتر که دندونم رو دید گفتم  کنار دندونت پریده خوبیش هم این بود که اقرار داشت کار خودش بودخندونک خلاصه برای 6 بهمن وقت گرفتم وبعدش رفتم آزمایشگاه جواب چکاپ کلی رو که کلی هم هزینه کردم184 هزار تومن رو دوباره ازشون گرفتمآرام خوش شانسیم این بود که تو کامپوترشون سیو شده بود خیلی خوش اخلاق بود آقاههراضی، اصلا هم چیزی نگفت و اگه نمیتونستم پرینتشو بگیرم مجبور بودم  دوباره آزمایش بدم  که خوشبختانه به خیر گذشت البته بابا جون انقده اما و اگر آورد گفت که اونا پرینتو دیگه بهت نمیدن دلخور ولی خووو شد دیگهخندونک

 خلاصه برم سر اصل مطلب خندونک، خدمت دخمل گلم بگمبوس که بابا جون امروز با بی بی چک اومده بود خونه و منم بعد از اینکه کارم تموم شد اومدم خونه بابایی رو بیدار کردم گفتم میخوام بی بی چک بزنم بابایی گفت زودهدلخور خیلی ناامید بود فکرش هم به ذهنمون خطور نمیکرد عزیز دل مامان بابایی اومده تو دل مامان جونشچشمک بی بی چکم کمتر از چند ثانیه مثبت شدجشن وخدا  اینبار  نعمت بزرگی بهمون داده بود مامان و بابای باران شدیمزیبا خدا جونم  اصلا باورم نمیشدمحبت بار خدایا هزاران بارشکرت بوسبه خاطر این لطف بزرگی که در حق ما کردی و ما رو  زیاد چشم انتظارنذاشتی بغلخلاصه همون جا وقتی دیدم بی بی چک مثبت شد سریع نفهمیدم از دست شویی کی اومدم بیرونتعجب و سریع بابا جونی رو سوپرایز کردم بابایی شوکه شده بودتعجب باورش نمیشد جیگرش الان تو دل مامانیهزیبا هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)