باران جونم باران جونم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه سن داره

باران دل انگیز زندگیمون

شروع 30 هفتگی باران طلا روز سه شنبه17 تیر ماه

1393/4/18 11:33
123 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیزم قربون اون پاهای کوچولوت برمبوسمامان این روزها خیلی دلش برات تنگ میشه تو نازدار مامانی مامان همش تو خونه برات لالایی میخونه همش شمارو پیش خودش تصور میکنهچشمک نمیدونم چه شکلی هستی ولی هرشکلی هم باشی واسه مامان و باباجونیت عزیزیمحبت بابایت میگه کی باران میاد بیرون ما ببینیمش چه شکلیهخندونک منم بهشون میگم نگو این حرفو یه وقت دیدی باران خدایی نکرده عجله کردغمگین آخه مامانی من که از خدامه شمارو زودتر ببینم ولی شما اگه زودتر بیای بدنت کم جون و نحیفه باید تو دستگاه باشی من که دلشو ندارم ببینم شما تو دستگاه باشی فدات بشه مامانی که تو انقد شیرینیآرام هنوز نیومده و ندیدیدمتون انقد دوستتت دارم حالا اگه بیای و یکم شیرین زبونی کنی دیگه قند تو دلم آب میشهبوس ایشالا تو دلم هم صحیح و سالم باشی  و اون تو حسابی راحت باشیخندونک مامانت این روزا خیلی سیسمونی فکرشو مشغول کردهزبان میخوام واسه باران جونم کم نزارم از طرفی جا زیاد ندارم که بخوام همه چی واسه نازنینم بگیرمغمگین مامانی این روزا همش تو پهلوهام داری گشت و گذار میکنی نازدارمخنده الانم که پشت میز کامپیوتر نشستم همش مثل ماهی سر میخوریتشویق عزیز وجودم  همه تکونات مثل وجود نازنینت خیلی آرومه بوسجوری تکون میخوری که مامانی زیاد اذیت نشهخوشمزه فدای اون قد و بالات بشه  مامان جونتمحبت

 تا آخر این هفته قد شما به 39 سانتی متر حتی بیشتر هم میرسهزیبا و وزن شما هم به  1350 گرم میرسه هزار ماشالا عزیزجونمبغل تازه تو این هفته میتونی چشمات رو هم باز و بسته کنی  جیگملممحبت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)