باران جونم باران جونم، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

باران دل انگیز زندگیمون

پارسال این لحظه تازه به دنیا اومدی

1394/7/1 22:10
579 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملم 

 عزیزتر از وجودم . پاره ی تنم.  پارسال همین موقع بود که شما وارد دنیای ما آدما شدی.هیچ وقت اون لحظه که از سکمم درتون آوردن یادم نمیره. یک لحظه جیغ ظریفی کشیدی .  لحظات زایمان بیصبرانه دوست داشتم ببینمتون.  چون بی حسی اپیدورال بودم همه چی رو حس میکردم  . همین طور که روی اتاق عمل بودم    بعد اینکه شما رو از شکمم جدا کردن همش چشمم دنبالتون بود که ببینم قیافتون چه شکلیه. یهویی چشمم بهتون خورد رو تخت اون ور من. خیلی قشنگ و معصومانه داشتی به اطراف نگاه میکردی . خیلی هوشیار بودی ماشاء الله.     

امروز براتون به مناسبت تولدتون  یه جشن گرفتم  یه عصرونه با چند نوع غذا و دسر .  کلی باهاتون  رقصیدم . شمع رو با هم فوت کردیم و  کیک رو با دستای خوشگل شما برش زدم.الان که دارم اینا رو مینویسم شما تو یه خوابه معصومانه ای هستم ومن هم از شدت خواب چشمام باز نمیشه. ولی به شوق و ذوق زمان تولد شما بیدار موندم تا براتون بنویسن تا در آینده بدونی که چقد مامان باباتون به یادتون بودن. 

پسندها (3)

نظرات (0)