باران جونم باران جونم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه سن داره

باران دل انگیز زندگیمون

گلم نزدیک 10 ماهگی

1394/4/30 18:51
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان ببخشید که وقت نمیکنم تند تند بهتون سر بزنم. امروز   نه ماه و بیست و نه روزتونه خوشگلم.  استیرکای نی نی وبلاگ واسه گوشی من  قاطی کرده. دنبال اینم که براتون صندلی غذا بخرم. . در بدر دنبالشم. میخوام خوشگلم راحت غذاشو بخوره. بابایی براتون سرلاک گندوم و میوه گرفته. البته من ماه پیش سرلاک گندم و خرما گرفتم. این بار برای تنوع عوضش کردم که اتفاقا مزش هم خیلی خوبه. من براتون یک روز در میون سرلاک +زرده تخم مرغ رنده شده میدم باهم قاطی.امیدوارم ویتامین ها کامل به بدنتون برسه.امروز بهتون لوبیا ملو دادم . بابایی خیلی از لوبیا پلوم تعریف کرد.دیروز  کته و ماهیچه دادم بهتون. سوپ هم که قبلنا بیشتر میدرستیدم. . خواستم بگم اولین باری هست که دارم با موبایل میتایپم.نگران

ماچماچ

پسندها (1)

نظرات (0)