باران جونم باران جونم، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

باران دل انگیز زندگیمون

مرواریداتون مبارک گل گل خانم

1394/4/15 16:37
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیبای منبوس همه چی تمومم عزیزکم الان که دارم تایپ میکنم شمکا منو گرفتی و وایسادیبغل هزار ماشالابوس  به سیم کامپوتر و مودم اصلا رحم نداریتعجب همش ترسم از اینه که وسط تایپ کردن یه وقت اینترنمت و کامپوتر همه قطع شنقه قهه حالا خداروشکر تا الان زورت نرسیدهخندونک مامان خیلی شیطون شدی امروز زدی ظرف کشک رو شکوندیزبان یه دفعه تو مطبخ که بودی در کابینت رو باز کردی اولین چیزی که برداشتی شیشه کشک بود خلاصه شکوندیش منم مجبور شدم خالیش کنمتعجبسوالهیپنوتیزم

 باید برم سراغ اصل مطلب ولی شما منو گرفتی هی یه نگاه به من میکنی یه نگاه به مانتیتورخندونکمتفکر حتما با خودتون میگین مامانی چیکار میکنه چرا هی میکوبه دکمهاروخندهکچل الانم هی میوفتین دوباره بلند میشین اگه بزارین من تایپم رو کامل کنمبغلگیج  باید خدمتتون عرض کنم دوتا از مرواریداتون قشنگ در اومده جشنفرشتهجشنبوسمحبتفرشتهآرام ولی خیلی اذیت میشین بمیرمغمگینبی حوصلهخواب آلودسوالگریه همش در حال گاز زدن تن  وصورت  و دهن من هستینسکوت

پسندها (3)

نظرات (0)