باران جونم باران جونم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه سن داره

باران دل انگیز زندگیمون

مثبت شدن جواب آزمایش خون مامانی در تاریخ 92/10/28 و خوشحالی باباجونی

1393/3/19 14:23
131 بازدید
اشتراک گذاری

  بابا جونت با اینکه بی بی چکت مثبت شد هنوز انگار قانع نمیشد خدا جون چقد در حقش لطف کرده بود، قرار شد آخر هفته که رفتیم  خونه مامان بزرگ و بابا بزرگ، یه آزمایش خون بدم که خاطر بابا جونی جمع شه با این حال قبلش به مامان بزرگ گفته بود که تو تو دل منیآرام  خب دیگه بابایی خیلی حرف تو دهنش نمیمونهچشمک  فردا صبح که من رفتم  خونه باباجون و مامان جونت پیش خاله جون ، بعدش من قضیه  به خاله جونت گفتم که اونم باورش نمیشد اولتعجب ولی کلی خوشحالی کرد بعدشزیباخندونک فردا صبحش من و بابا جونی به همراه خاله جون مریم راهی آزمایشگاه شدیم  اینم جواب آزمایش مثبت گل خانمجشن  بابات همون جا کلی خدا رو شکر کرد بالاخره دلش آروم گرفت خندونکبه زندگی ما خوش اومدیبغل ایشالا قدمت برای ما پر از خیر و برکت باشه مامان جونیمحبتبوس

پسندها (1)

نظرات (0)